Billie babbelt
- Over ons vak
- Over ons vak
- Over onze familie
- Over ons vak
- Over ons vak

Waarom Billie Bonkers de PIEV-award 2023 verdient

Hypnose, manipulatie of groepsdruk? Hoe beïnvloedt Billie jouw onbewust gedrag?
Gewoonten. Na elke maaltijd een sigaret. Of altijd met de auto naar het station. Toch maar een avond tv-kijken, zelfs al heb je vandaag nog geen poot uitgestoken. Terwijl we eigenlijk met zijn allen willen stoppen met roken, meer bewegen, afval beter sorteren, minder autorijden. Gedrag veranderen vraagt om nieuwe reflexen en gewoonten. Nudging is iemand een zacht maar kordaat zetje geven in de richting van gewenst gedrag. Onbewust gedrag bewust invloeden dus. Die boeiende combinatie van gedragspsychologie en communicatie passen we bij Billie regelmatig én met succes toe.

De nieuw samengestelde familie van Billie Bonkers en DIFT
Marleen Van Der Plas
Sommige dingen moet je gewoon met twee doen. IJzersterke campagnes maken, slimme communicatiestrategieën bedenken, merken versterken, participatietrajecten tot een hoger niveau tillen … Billie doet het voortaan samen met de creatieve bende van DIFT, een heel sympathiek en Gents bureau dat 9 jaar geleden opgericht werd door Bert Pieters en Yves Drieghe. En omdat die laatste twee op avontuur vertrekken naar een eiland hier niet zo heel dichtbij, zochten ze een geschikte overnemer. Eén overduidelijke swipe right later keken ze in de ogen van Billie Bonkers en vlogen de hartjes in het rond.

Beleid en communicatie: sterker als ze samen in de startblokken staan
Machteld Weyts
Overheden, maar ook projectontwikkelaars, hebben steeds meer oog voor communicatie en stakeholdermanagement van bij het prille begin van een project. Gelukkig maar, want pas aan communicatie denken als de inhoud al vorm heeft gekregen, loopt meestal slecht af.

Een cadeautje voor onszelf: een nieuwe huisstijl
Bennie De Meulemeester
Dat een huisstijl je een smoel en attitude geeft, moeten we niet meer vertellen. ‘Professionele bende, daar zijn we in goede handen’ of eerder ‘Het ziet er daar verdorie plezant uit’, het zijn reacties die je graag krijgt. In onze portfolio en op de pagina merkpositionering en merkidentiteit zie je hoe we het voor onze klanten doen. En in dit bericht lees je hoe we het voor onszelf hebben gedaan.
Billie voedert je inbox met betekenisvol nieuws en oprecht interessante tips