Studio Globo
Het logo van Studio Globo mocht op pensioen en Billie Bonkers kreeg de eer om een waardige opvolger te ontwerpen. Eerst pakten we de kleine identiteitscrisis aan die na vijftien jaar ontstaan was. Waar staat Studio Globo voor en welke accenten leggen we in het nieuwe logo? Een interessante merkworkshop later kunnen we aan de slag met tekenpotlood, kleuranalyse en moodboard. Het rooskleurige resultaat is een stevig, speels logo dat opnieuw jaren dienst kan doen. Met daarbij uiteraard een uitgebreid huisstijlhandboek vol heldere richtlijnen en een stevige portie strategisch advies om het nieuwe logo professioneel de wereld in te sturen.





Andere projecten
-
Farys krijgt duidelijke positionering en betekenisvolle huisstijl voor 100-jarig bestaan
-
Heldere communicatie voor de Vlaamse jobbonus Brede campagne met nudging
-
Circulaire economie in de mooiste vorm Eindredactie en vormgeving voor Koning Boudewijnstichting
-
Beter dan de rest Bewustmakingscampagne en challenge voor IDM
-
Steek een poot uit Campagne duaal leren
- Portfolio