Zeggetis
De Stad Geel zet een participatietraject uit om zijn inwoners te betrekken bij de opmaak van het meerjarenplan. Aan de hand van de CB-link-methodiek bepaalden we de juiste communicatie- en participatiekeuzes, op maat van de eigenheid van Geel. Onze studio ontwierp een campagnebeeld dat in heel de stad zichtbaar was. Met een speciale editie van het stadsmagazine, postkaartjes en opvallende gele postbussen op strategische plekken wisten we heel wat reacties van Gelenaren te verzamelen.








Gerelateerd
-
Samen veerkrachtig! Campagne voor de 10-daagse van de geestelijke gezondheid
-
Love your tools Sensibiliseringscampagne voor de houtnijverheid
-
Fietshelden Sensibiliseringscampagne voor De Werkvennootschap
-
Meedenken over de vernieuwde Puyenbeke-site Participatietraject voor de stad Sint-Niklaas
-
Red jij 8 levens? Sensibiliseringscampagne voor orgaandonatie
- Portfolio