Non-stop voor G-sport
Parantee-Psylos is ontstaan uit de fusie van twee ervaren vzw’s die zich inzetten voor sporters met een psychische, fysieke, verstandelijke, visuele of auditieve beperking. Dat leidde tot de samengestelde naam ‘Parantee-Psylos vzw’ en tot een mix aan communicatiemiddelen die geen eenheid weerspiegelen. Billie Bonkers creëerde een aangepast logo, een nieuwe huisstijl en een strategie die de waarden en doelstellingen van de organisatie reflecteert. Die nieuwe merkidentiteit laat Parantee-Psylos toe om voortaan met één duidelijke stem te communiceren naar zijn doelgroepen.









Billie smeet zich vanaf dag één in de G-sportwereld en ging op zoek naar het DNA van onze fusieorganisatie. Gerichte focusgroepen en diepte-interviews brachten verheldering m.b.t. ons merk en dat vormde de basis voor ons communicatieplan. Telkens weer slagen ze erin om met goede input te komen bij nieuwe projecten, en dat binnen het vooropgestelde budget. Het is duidelijk dat Billie Bonkers heel wat kennis en skills in huis heeft, waardoor ze een brede range aan opdrachten kunnen behandelen.
Nood aan partner communicatie?
Laat van je horen
Andere projecten
-
Heldere communicatie voor de Vlaamse jobbonus Brede campagne met nudging
-
Circulaire economie in de mooiste vorm Eindredactie en vormgeving voor Koning Boudewijnstichting
-
Beter dan de rest Bewustmakingscampagne en challenge voor IDM
-
Steek een poot uit Campagne duaal leren
-
Studio Globo Een nieuw logo voor Studio Globo
- Portfolio