Een volledig nieuwe merkidentiteit
Toen Beheersmaatschappij Antwerpen Mobiel (BAM) samen met de Vlaamse overheid besliste om de organisatie te ontdubbelen in 2 deelentiteiten, werd aan Billie Bonkers gevraagd om de identiteit en branding voor een van die entiteiten te creƫren en te ondersteunen. Een naam, een logo, een passende slogan en een huisstijl die alle bestaande en nieuwe communicatiemiddelen de nieuwe identiteit zouden helpen uitdragen, dat werd onze opdracht.
We werkten verschillende communicatiemiddelen uit en zorgden voor een huisstijlhandboek als leidraad voor iedereen die met het nieuwe merk aan de slag gaat. Ook digitaal ging Billie aan de slag. Een nieuwe website in Lantis-stijl ondersteunt de branding van het nieuwe merk.






Nood aan een nieuw merk?
Laat van je horen
Andere projecten
-
Farys krijgt duidelijke positionering en betekenisvolle huisstijl voor 100-jarig bestaan
-
Heldere communicatie voor de Vlaamse jobbonus Brede campagne met nudging
-
Circulaire economie in de mooiste vorm Eindredactie en vormgeving voor Koning Boudewijnstichting
-
Beter dan de rest Bewustmakingscampagne en challenge voor IDM
-
Steek een poot uit Campagne duaal leren
- Portfolio