Een volledig nieuwe merkidentiteit
Toen Beheersmaatschappij Antwerpen Mobiel (BAM) samen met de Vlaamse overheid besliste om de organisatie te ontdubbelen in 2 deelentiteiten, werd aan Billie Bonkers gevraagd om de identiteit en branding voor een van die entiteiten te creƫren en te ondersteunen. Een naam, een logo, een passende slogan en een huisstijl die alle bestaande en nieuwe communicatiemiddelen de nieuwe identiteit zouden helpen uitdragen, dat werd onze opdracht.
We werkten verschillende communicatiemiddelen uit en zorgden voor een huisstijlhandboek als leidraad voor iedereen die met het nieuwe merk aan de slag gaat. Ook digitaal ging Billie aan de slag. Een nieuwe website in Lantis-stijl ondersteunt de branding van het nieuwe merk.






Gerelateerd
-
Love your tools Sensibiliseringscampagne voor de houtnijverheid
-
Fietshelden Sensibiliseringscampagne voor De Werkvennootschap
-
Meedenken over de vernieuwde Puyenbeke-site Participatietraject voor de stad Sint-Niklaas
-
Red jij 8 levens? Sensibiliseringscampagne voor orgaandonatie
-
Zeggetis Participatietraject voor Stad Geel
- Portfolio