Kom uit je schelp
Oostende, koningin der badsteden en parel aan onze Vlaamse kust, wil weten hoe haar inwoners de toekomst van de stad zien. Billie ontwikkelt een zomerse campagne en een uitgebreid participatietraject om elke Oostendenaar bij dat denkproces te betrekken.
In een eerste fase verzamelen we de meningen van zoveel mogelijk Oostendenaars via o.a. straatgesprekken, wijkraden en een online platform. De volgende fase is een uitgebreide schriftelijke enquête met meer dan 12.000 reacties.
Dit prestigieuze inspraaktraject wordt ingeleid door een kei van een campagne: Kom uit je schelp! Vijf Oostendenaren krijgen een schelp over het hoofd geschoven en tonen zich klaar om te ‘ontschelpen’ en hun mening kenbaar te maken. De fotoreeks wordt verspreid via affiches, postkaartjes en leuke gadgets.
Andere projecten
-
JONK aan het woord JONK-campagne geeft jongeren van Asse het woord
-
Join For Water Video en radiocampagne over kostbaar water
-
Langer blijven plakken in Gent Promocampagne voor het laatavondnet van De Lijn
-
Heldere communicatie voor de Vlaamse jobbonus Brede campagne met nudging
-
Melle x Merelbeke Fusiecommunicatie: inwoners horen en betrekken
- Portfolio