Bereikbaar Oostakker

In en rond Oostakker voeren verschillende wegbeheerders en nutsbedrijven tegelijkertijd infrastructuurwerken uit. En dat gedurende een lange periode én op een kleine oppervlakte. Wie in de omgeving woont, werkt of passeert krijgt te maken met hinder. En dat vraagt dus om duidelijke communicatie. Een perfecte taak voor Billie Bonkers, zo oordeelde Stad Gent.

In samenspraak met de communicatieverantwoordelijken van de betrokken partners zorgt Billie voor een sterke strategie en een communicatieplan. Hinder kunnen we niet wegwerken, maar wel draaglijk maken. We zorgen voor een transparant procesverloop, bieden perspectief en communiceren helder en transparant.

Ongeacht wie de schop in de grond steekt, de weggebruiker moet vooral verder geholpen worden met duidelijke, overzichtelijke en eerlijke communicatie. Billie creëert daarom een overkoepelende visuele identiteit: BoostBereikbaar Oostakker. Dat zorg voor herkenbaarheid bij de weggebruiker en voor een rode draad in alle overkoepelende communicatie over de werken.


We creëren ook een Boost-website die in één oogopslag alle werken visueel bundelt. Ook voor vragen en bereikbaarheidsfiches is het dé overkoepelende referentie. Geïnteresseerden vinden daardoor op één referentieplek alle relevante informatie, nieuws, faseringen en contactinformatie terug. Bedrijven en andere attractiepolen krijgen Boost-posters en visuals voor hun social media. Zo kunnen ze hun bezoekers en personeel informeren. Een artikel in het Stadsmagazine Gent, een persbericht en posts op social media ondersteunen de lancering.

Gerelateerd