La Vie est Belle

BRANDING MARKETING

Een kleurrijk bord, een goed verhaal, maar een merk dat wat aan kracht had verloren. La Vie est Belle, pionier in de vegetarische keuken, wilde terug opvallen tussen alle nieuwe plantaardige spelers.

De uitdaging

La Vie est Belle was een van de eerste, maar werd intussen omringd door tientallen nieuwe veggiemerken. De producten zaten goed, de missie zat snor, maar het merk viel niet meer op tussen het groentegeweld in de winkelrekken. Ze hadden nood aan een visuele en verbale vernieuwing die hun karakter toont: eigenzinnig, lokaal, eerlijk.

Onze aanpak

We ontwikkelden een huisstijl met pit, kleurrijk en recht voor de raap. Die nieuwe identiteit gebruikten we voor alle content. Met een frisse tone of voice, slimme formats en veel smaak gaven we het merk opnieuw flair en herkenbaarheid.

Het resultaat

We ontwikkelden een huisstijl met pit, kleurrijk en recht voor de raap. Die nieuwe identiteit gebruikten we voor alle content. Met een frisse tone of voice, slimme formats en veel smaak gaven we het merk opnieuw flair en herkenbaarheid.

Wat jij voelt bij je merk,
dat moeten je klanten ook voelen.

Vorige
Vorige

Farys

Volgende
Volgende

IKEA