
La Vie est Belle
BRANDING MARKETING
Een kleurrijk bord, een goed verhaal, maar een merk dat wat aan kracht had verloren. La Vie est Belle, pionier in de vegetarische keuken, wilde terug opvallen tussen alle nieuwe plantaardige spelers.
De uitdaging
La Vie est Belle was een van de eerste, maar werd intussen omringd door tientallen nieuwe veggiemerken. De producten zaten goed, de missie zat snor, maar het merk viel niet meer op tussen het groentegeweld in de winkelrekken. Ze hadden nood aan een visuele en verbale vernieuwing die hun karakter toont: eigenzinnig, lokaal, eerlijk.
Onze aanpak
We ontwikkelden een huisstijl met pit, kleurrijk en recht voor de raap. Die nieuwe identiteit gebruikten we voor alle content. Met een frisse tone of voice, slimme formats en veel smaak gaven we het merk opnieuw flair en herkenbaarheid.
Het resultaat
We ontwikkelden een huisstijl met pit, kleurrijk en recht voor de raap. Die nieuwe identiteit gebruikten we voor alle content. Met een frisse tone of voice, slimme formats en veel smaak gaven we het merk opnieuw flair en herkenbaarheid.