
We zijn een communicatiebureau dat gelooft in één simpele waarheid: wat je zegt is belangrijk, maar hoe het begrepen wordt, bepaalt je impact. Daarom combineren we inzichten met verbeelding. Met een mix van strategie en creatie zetten we iets in beweging.
Wie we zijn
-
Soumaya Zaougui
CEO & STRATEEG
-
Rachel Lamock
COO
-
Marleen Van Der Plas
STRATEGIC DIRECTOR & COPYWRITER
-
Tim Paternoster
CREATIVE DIRECTOR
-
Daphné Tinck
ACCOUNT DIRECTOR
-
Domien De Beul
CONTENT MARKETEER
-
Fien Meelberghs
ART DIRECTOR
-
Rosa Roubal
ACCOUNT MANAGER
-
Wouter Depaemelaere
GRAFISCH VORMGEVER
-
Machteld Weyts
STRATEEG
-
Joris Gansemans
DUURZAAMHEIDSSTRATEEG
-
Annelies Cousserier
STRATEEG
-
Alexander Deforce
GRAFISCH VORMGEVER
-
Julie Francq
OFFICE MANAGER
-
Bennie Demeulemeester
GRAFISCH VORMGEVER
-
Griet Baeten
PROJECT MANAGER
-
Schauni Van Goethem
COMMUNICATIEADVISEUR
-
Lieven Borghys
CREATIEF STRATEEG & COPYWRITER
-
Yalicia Deroubaix
ACCOUNT MANAGER
-
Loes Vermandele
PROJECT MANAGER
-
Dieter Driesen
PROJECT MANAGER
-
Robbe Schepens
COMMUNICATIEADVISEUR & COPYWRTER
-
Ruben Vandennieuwenborg
GRAFISCH VORMGEVER
-
Julie Meunier
DIGITAL MARKETEER
-
Lore Van Parijs
PRODUCTIEMEDEWERKER & DTP
-
Katrien Vanhuele
CREATIEF STRATEEG
-
Saskia Rogge
GRAFISCH VORMGEVER
-
Inge De Backer
MANAGEMENT ASSISTANT
-
Roza Lambrechts
PROJECT MANAGER & DIGITAAL STRATEEG
Wat we geloven
Je boodschap heeft pas impact wanneer die begrepen wordt. In een wereld waar iedereen zendt, verspreidt en deelt, maar steeds minder mensen zich echt gehoord voelen, keren wij terug naar de kern. Heldere en geloofwaardige communicatie om beter te begrijpen en begrepen worden.
Hoe we werken
Billie Bonkers bouwt bruggen en schildert ze in opvallende kleuren. We zorgen dat de boodschap aankomt, maar ook blijft hangen. En dat betekent onderzoeken, analyseren, testen, bijsturen, meten en evalueren. We werken heel nauw samen met de opdrachtgever, want onze aanpak stemmen we volledig af op de doelstellingen en doelgroepen. Voor elk project mengen we strategie met creatie. Want communicatie die werkt, is gemaakt met inzichten én verbeelding.