Farys

BRANDING COMMUNICATIESTRATEGIE MARKETING

Farys is overal: in je kraanwater, in het zwembad om de hoek, in het plan tegen droogte. Maar het verhaal achter Farys? Dat werd zelden verteld. Zelfs niet intern. De taart was lekker. Maar de helderheid achteraf? Die gaf pas echt smaak.

De uitdaging

Farys is meer dan een waterbedrijf. Ze helpen ook met afvalwater, sportinfrastructuur en klimaatuitdagingen. Maar dat wist lang niet iedereen. Voor hun 100-jarig bestaan klopten ze aan bij Billie Bonkers: niet voor een campagne, maar voor iets duurzamer. Een merkidentiteit die klopt. En blijft plakken.

Onze aanpak

We luisterden naar mensen en plannen, en schreven samen een merkpaspoort dat werkt. Met een heldere tone of voice, een logo dat stroomt en een frisse stijl voor alles: van briefpapier tot bestelwagen. Medewerkers stonden altijd centraal, met 100 verhalen, video's en een feestelijke lancering. Alles klopte. Maar vooral: het voelde als hún verhaal.

Het resultaat

Farys is klaar voor de volgende 100 jaar. Met een duidelijke identiteit die medewerkers verbindt en buitenstaanders begrijpt. Intern leeft het merk, extern groeit het vertrouwen. En het mooiste compliment? Medewerkers die trots vertellen: “Eindelijk kunnen we uitleggen wie we zijn.”

Wat jij voelt bij je merk,
dat moeten je klanten ook voelen.

Vorige
Vorige

Gemeente Asse

Volgende
Volgende

La Vie Est Belle