Compagnie Cordial

BRANDING STRATEGIE COMMUNICATIE

Compagnie Cordial bouwt bruggen tussen nieuwkomers met talent en organisaties met goesting. Maar onder hun vorige naam, Refu Interim, klonk dat minder warm dan het was. Het was tijd voor een nieuwe naam en een nieuwe uitstraling, zonder hun verhaal te verliezen.

De uitdaging

De naam lag al klaar, maar de branding nog niet. Compagnie Cordial zocht een identiteit die hun warme, sociale werking verbindt met een professioneel aanbod. Er was nood aan duidelijkheid en structuur, zodat zowel vrijwilligers als partners wisten waar het merk voor staat en hoe ze erin passen.

Onze aanpak

We startten met een traject rond branding en merkarchitectuur, bepaalden doelgroep, toon en merkkern, en ontwikkelden een herkenbare stijl vol warmte en energie. We gaven ook digitaal richting, met een heldere LinkedIn-strategie en advies op maat. Als creatieve partner blijven we meebouwen: van jaarverslag tot campagnebeeld.

Het resultaat

We startten met een traject rond branding en merkarchitectuur, bepaalden doelgroep, toon en merkkern, en ontwikkelden een herkenbare stijl vol warmte en energie. We gaven ook digitaal richting, met een heldere LinkedIn-strategie en advies op maat. Als creatieve partner blijven we meebouwen: van jaarverslag tot campagnebeeld.

Wat jij voelt bij je merk,
dat moeten je klanten ook voelen.

Vorige
Vorige

Jobbonus

Volgende
Volgende

Gemeente Asse