{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

Uitsluiting uitsluiten met het Kinderarmoedefonds

Het Kinderarmoedefonds is vijf jaar aan de slag en wil een netwerkevent organiseren voor een terugblik én een vooruitblik. Doel van de dag: meer zichtbaarheid geven aan het Kinderarmoedefonds, realisaties voorstellen aan een ruim publiek, het belang van het thema benadrukken en leiderschap aantonen in innovatie rond de thematiek. En dat allemaal in een mooi jasje gestopt: een aantrekkelijke huisstijl die wordt doorgetrokken in een gloednieuwe website.

Billie Bonkers stelt een boeiend programma op voor het netwerkevent en zorgt op de dag zelf voor de moderatie van de gesprekken en de getuigenissen. Om een zo groot mogelijk publiek aan te trekken, maakt Billie mooie uitnodigingen die zowel digitaal als via flyers verspreid worden. En samen met Cabinet C zet Billie Bonkers een volledig nieuwe website online: kinderarmoedefonds.be