{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

Solidariteitsactie voor kinderen in kansarmoede

Billie ontwierp het logo, de huisstijl en de website voor een bijzondere solidariteitsactie van de Koning Boudewijnstichting: “1000x1000”. Meer dan 180 professoren van de Vlaamse universiteiten willen samen 1 miljoen euro inzamelen voor kinderen en jongeren uit kansarme gezinnen. Volgens de professoren is de impact van de coronacrisis op de samenleving ongelijk verdeeld en zijn kansarme kinderen het hardst getroffen. Daarom roepen ze alle academici op om massaal 1000 euro te storten voor drie verschillende projecten van de Koning Boudewijnstichting: het Kinderarmoedefonds, Boost en Kleine Kinderen, Grote Kansen.

 

De creatieve studio van Billie ontwierp het logo en de look & feel voor de actie. We zetten in geen tijd een overzichtelijke website online met meer info over het project en uiteraard de mogelijkheid om te doneren. Het geld wordt geïnvesteerd in de versterking van de onderwijskansen van kinderen en jongeren uit kansengroepen.

 

De lancering van de actie kreeg heel wat persaandacht en op korte tijd werd er al een mooi bedrag opgehaald. Een betekenisvol project waar we bij Billie met veel bedrijvigheid en trots onze schouders onder zetten.

 

Ontdek de actie op https://1000x1000.be/