{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

Parantee-Psylos

Parantee-Psylos is in 2017 ontstaan uit de fusie van twee ervaren vzw’s die zich inzetten voor sporters met een psychische, fysieke, verstandelijke, visuele of auditieve beperking. Dat leidde tot de samengestelde naam ‘Parantee-Psylos vzw’ en tot een mix aan communicatiemiddelen die geen eenheid weerspiegelen. Billie Bonkers creëerde een aangepast logo, een nieuwe huisstijl en een strategie die de waarden en doelstellingen van de organisatie reflecteert. Die nieuwe merkidentiteit laat Parantee-Psylos toe om voortaan met één duidelijke stem te communiceren naar zijn doelgroepen.

Branding en merkidentieit

Zowel interne als externe stakeholders werden bevraagd via diepte-interviews en focusgroepen. Met die verzamelde input gingen we aan de slag tijdens een workshop rond merkidentiteit. Samen met de deelnemers stelden we een nieuw merkpaspoort op voor de organisatie. De creatieve studio van Billie Bonkers herwerkte het logo en creëerde een volledig nieuwe huisstijl die we toepasten op een hele reeks aantrekkelijke communicatiemiddelen.

Strategisch en operationeel communicatieplan

Daarnaast schreef Billie een strategisch en tegelijk operationeel communicatieplan uit. We maakten een duidelijk overzicht van de doelgroepen, de communicatiemiddelen en de communicatiedoelstellingen. Een handige leidraad voor onze opdrachtgever om elke doelgroep te bereiken met overtuigende en doeltreffende communicatie.