{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

Kinderrechtencommissariaat

Het Kinderrechtencommissariaat (KRC) buigt zich over kinderrechten en vraagt Billie om z’n huidige communicatiebeleid onder de loep te nemen.
 

KRC detecteert, signaliseert, adviseert

Analyse leert ons dat het KRC en de ombudsdienst onderling ernstig verschillen. We maken de belangrijke keuze om beide diensten uit elkaar te trekken.Eens die scheidingslijn is getrokken, bundelen we de verschillende diensten van het KRC in één allesomvattende slogan: KRC detecteert, signaliseert, adviseert. De organisatie krijgt een eigen gezicht en huisstijl. Herkenbaar en stijlvol. Op basis daarvan geven we vorm aan de nieuwe website en het educatief materiaal.

Ombudsdienst wordt Klachtenlijn

De ombudsdienst wordt omgedoopt tot ‘Klachtenlijn van het KRC’ en krijgt een eigen logo. Met getuigenissen van kinderen, jongeren en hulpverleners geven we kleur aan een campagne die de Klachtenlijn onder de aandacht brengt van het grote publiek.