{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

fwo

Het Fonds Wetenschappelijk Onderzoek Vlaanderen (FWO) wil de grenzen van onze kennis verleggen. Voor deze mooie missie ontwikkelt Billie een aantrekkelijke nieuwe brand.

 

Kennis van de toekomst verdient een eigentijdse huisstijl. We gebruiken geen standaardkleuren want het FWO denkt niet in traditionele denkpatronen, en wetenschappelijk onderzoek beoogt nét dat tikkeltje meer. De rasterpatronen symboliseren de verbindende functie van het FWO, de verschillende kleuren en vormen staan voor de nadruk die het legt op diversiteit.

 

Alle middelen die we voor het FWO ontwikkelen - jaarboeken, affiches, folders, website - bouwen verder op deze grafische elementen. Het ene jaar zijn het vogels en vlinders die de kennis uitdragen, op zoek naar het nieuwe en het onbekende. Een ander jaar zijn het de geometrische modellen van Max Bruckner, die inspireren tot nieuwe invalshoeken en oneindige perspectieven.