{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

Agentschap Wegen en Verkeer

Het Agentschap Wegen en Verkeer wil dat haar diensten en medewerkers onderling beter communiceren, en is op zoek naar een sensibiliseringscampagne. Informatie uitwisselen is de boodschap dus. Billie gooit het over de boeg van iconische figuren uit de geschiedenis. Hadden Nicolaas Copernicus, Henry Ford en Charles Darwin hun kennis niet gedeeld indertijd, was onze wereld dezelfde niet. Om met een knipoog te zeggen dat, als je vooruit wil, informatiedoorstroming van cruciaal belang is.

Affiches met kleurig bewerkte portretten van de drie grote meneren trekken de aandacht, zonder namen te noemen. Ze verwijzen door naar het intranet van Agentschap Wegen en Verkeer, want daar kan je hun spannend verhaal lezen. En op dat intranet zijn de bezoekers meteen waar ze moeten zijn als ze informatie willen uitwisselen. Glad. Voor de werknemers op de werf ontwierpen we een tweede reeks affiches met een aangepaste couleur locale.