{$lblSkipToContent|ucfirst}
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

A11 verbindt

De aanleg van de A11, de nieuwe snelweg tussen Brugge en Westkapelle, heeft een grote invloed op de mobiliteit van de regio. Het Agentschap Wegen en Verkeer wil op een efficiënte manier communiceren. Billie bouwt bruggen tussen alle betrokkenen. 

Heldere informatie op maat van de doelgroep

Na een grondige strategische analyse, komen we tot een communicatieplan dat inzet op draagvlakcreatie en minder-hinder-communicatie. Het opvallende campagnebeeld (het A11-puzzelstuk) en de bijhorende slogan (A11verbindt) zorgen voor herkenbaarheid.

De projectwebsite bundelt alle informatie. Infoavonden, bewonersbrieven, nieuwsbrieven en aankondigingsborden langs de weg brengen iedereen op de hoogte van de komende werkzaamheden. Bedrijven krijgen gedetailleerde info op maat, die ze makkelijk kunnen delen met hun achterban. Handig en efficiënt.